WYCIECZKA W GÓRY

W poniedziałek 12 czerwca klasy IV – VIII wraz z nauczycielami wyruszyły na długo wyczekiwaną trzydniową wycieczkę do Krakowa i Zakopanego. W pierwszej kolejności zatrzymaliśmy się w Krakowie, aby zwiedzić Wawel oraz Rynek. Przy okazji odwiedziliśmy Smoka Wawelskiego. Po południu zameldowaliśmy się w pensjonacie „Weronika” w Murzasichlu, gdzie czekał na nas szwedzki stół. Każdy mógł wybrać sobie to, co lubi. Kolejnego dnia pojechaliśmy na parking Wierch Poroniec i ruszyliśmy szlakiem na Rusinową Polanę. Pogoda dopisała, więc widoki mieliśmy przepiękne. Nasza wędrówka zakończyła się pod Wielką Krokwią oraz na Krupówkach. Po obiadokolacji wysłuchaliśmy prelekcji na temat folkloru Podhala. Ostatni dzień rozpoczęliśmy od rekreacji w Termach Zakopiańskich, a potem udaliśmy się na Gubałówkę, skąd podziwialiśmy panoramę Tatr. Podczas wycieczki nie zabrakło wspólnych zabaw, rozmów i zakupu pamiątek. Ten wspólny wyjazd był okazją do integracji, nauki i wypoczynku oraz sprawdzenia się w nowych sytuacjach. Z pewnością dostarczył niezapomnianych wrażeń.